Okee, ik ga nog lang niet... - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Barbara - WaarBenJij.nu Okee, ik ga nog lang niet... - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Barbara - WaarBenJij.nu

Okee, ik ga nog lang niet...

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

03 Oktober 2010 | Nederland, Nieuwegein

...maar ik vond het een goed idee om vast mijn nieuwe reisverslag aan te maken. Maar over twee weken is het dan eindelijk wel zo ver. Na tweeëneenhalf jaar mag ik eindelijk weer eens weg. Aftellen nu dus!!!

• 11 Oktober 2010 - 11:56

Kaatje:

Nou he he...kan niet wachten om je avonturen te lezen!

• 18 Oktober 2010 - 10:02

Hillie/Jan Buiter.:

Fijne reis en we kijken uit naar je belevenissen!!

• 18 Oktober 2010 - 20:26

Ariane:

Hoe is het daar??
    Hier regen.......
    Vezelige groetjes,

Ariane

• 20 Oktober 2010 - 19:47

Ingrid:

Nog weinig verslag !!! Je zit zeker lekker daar in de woestijn. Hier alleen maar regen en nog eens regen dus geniet maar van de warmte; wij werken wel !

• 21 Oktober 2010 - 12:04

Jan En Hillie Buiter:

Hee Barbara waar blijven je verhalen. Denken we even te gaan genieten van zonnige verhalen, dit vanuit een regenachtig/herfstig Nederland, niets............

• 23 Oktober 2010 - 19:56

Pascale:

Hoi Barbara, hoe is alles in Libie? Er is toch wel wat te vertellen over je reis? We zijn zeer benieuwd!
    Nog heel veel plezier!

• 24 Oktober 2010 - 13:25

Marjo En Ton:

Geniet nog van deze paar dagen in Libie! We lezen je avonturen wel als je weer terug ben in Nederland. Dan heb je weer internet. Jij heb nog een aantal dagen vrij om je avonturen op de site te zettten!

• 25 Oktober 2010 - 14:55

Karin:

Ochguttegut...
    je zit toch niet bij Khadaffi in de harem he???
    Blond zijn ze dol op!