Sesriem - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Barbara - WaarBenJij.nu Sesriem - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Barbara - WaarBenJij.nu

Sesriem

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

14 Oktober 2011 | Namibië, Swakopmund

Vrijdag 14 oktober 2011

Vanmorgen vroeg vertrokken, om half vijf was ik volgens mij al me tent uit! Gedoucht (lekker!), grote spin nog op de plee (aaah, als ie maar blijft zitten vind ik het niet zo erg, maar deze begon te lopen, ik met een enorm elegante sprong em ontweken en naar buiten gerend!), ontbijtje, nog gezocht naar Arieta's oorbel (helaas niet gevonden), foto's van vogeltjes gemaakt en op weg. Naar Sesriem. Een lange rit, onderweg lunch langs de weg onder een boom met twee enorme bijennesten erin, maar volgens mij woonden er nog maar drie bijen in, dus dat viel mee. Achteraf vraag ik me ook af of het geen nesten van Wevers waren, die zien er ook ongeveer zo uit. Maar daar komen geen bijen uit!
Lekker geluncht, pasta en fruitsalade (zelf geslacht, de meloenen en ananas).

Op de campsite aangekomen hebben we onze tenten opgezet en een beetje gerelaxed. Geen plannen, dus maar een beetje in het dagboek schrijven, tentje inrichten, tasje opruimen en natuurlijk een sms naar mijn moeder gestuurd, zij was jarig!!!. 's Avonds hebben we rond een kampvuurtje gegeten, het vuur was onder een boom en er vlogen daar beestjes (leken wel een soort hommels, die zaten in de boom volgens mij) rond die steeds het vuur in vlogen en vervolgens een (denk ik) pijnlijke dood stierven! Ai! Nog even een kort lesje Utregs en daarna weer op tijd naar bed, want morgen wel vroeg op om de zon op te zien komen vanaf Duin 45!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Barbara

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 42914

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2011 - 31 Oktober 2011

Zuidelijk Afrika

17 Oktober 2010 - 26 Oktober 2010

Libië 2010!!!!

05 April 2008 - 04 Mei 2008

China 2008

05 September 1997 - 12 September 1997

Beijing 1997

Landen bezocht: